KLINIKINFORMATION
I Din Doktor Odense har vi fokus på høj faglighed, højt serviceniveau og nem tilgang til klinikken. Telefonerne er åbne fra kl. 8-12. Der er mulighed for almindelig konsultation, videokonsultation, telefonkonsultation og e-mail-konsultation. Bookning af tider kan nemt foretages via hjemmesiden / MIN LÆGE-app'en..
Derudover holder vi længe åbent til kl. 16.30 onsdage.
Kronikerkontrol - vi har særlig fokus på patienter med forhøjet blodtryk, KOL, diabetes, hjertesygdom, stofskiftelidelse, depression m.fl. – derfor tilbyder vi årlige kontroller fx med forudgående blodprøver, hjertekardiogram og/eller lungefunktion.
Ældre kronisk syge patienter vil efter behov blive tilbudt hjemmebesøg mhp. justering af medicin og optimering og gennemgang af funktionsniveau og forebyggelse af forringelse af tilstanden.
Medicinbestilling kan ske via Min Læge-app'en og hjemmesiden. Det er dog også muligt at bestille via telefonen.
OBS Fornyelse af afhængighedsskabende medicin - vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer og der ordineres eller udskrives IKKE vanedannende medicin eller antibiotika over telefon/e-mail med mindre andet er aftalt.
Da der kan ske justeringer af medicin under indlæggelse på sygehus, er det vigtigt, at du kontakter klinikken efter en indlæggelse.
Blodprøver - kan du få taget blodprøver fra kl. 8-13.30 på alle hverdage. Skal du have taget blodprøver i forbindelse med behandling på OUH eller speciallæge, så klarer vi også det.
Læge- og skadevagt
Uden for åbningstiden henvises til Læge- og Skadevagt på 70 11 07 07
Ved akut livstruende tilstand ring 112.
VÆRDIGRUNDLAG
Det er vigtigt for os alle i Din Doktor Odense, at man føler sig godt tilpas, når men er på arbejde. Vi tror på, at dette opnås ved, at vi udviser tillid og respekt over for hinanden. Vi skal føle os sikre på, at vi altid har hinandens ryg og man skal turde at udvise sårbarhed.
Vi skal alle have en følelse af ejerskab over klinikken, og at vi arbejder som et hold, hvor alle er vigtige.
Vi skal alle kunne arbejde med frihed under ansvar.
Vi skal kommunikere tydeligt og vi ønsker, at der altid hersker en god tone med plads til såvel humor som tårer, smil og grin.
Vi vægter høj faglighed samt en god relation til vores patienter.