Ny læge i klinikken

Vi har den gode nyhed, at vores tidligere kollega læge Nicola Kettelz starter på klinikken igen d. 11. august 2026. Nicola har været udenlands og arbejdet i et års tid. Nicola kommer til at arbejde på klinikken 3 dage om ugen. Vi glæder os til samarbejdet og håber I vil tage godt imod hende.